Home

Push Here ↓

2009/12/30

Push Here ↓, TCG, 2009-12-30

Sometimes user interfaces are not as intuitive as we think…

Advertisements

7 Responses to “Push Here ↓”

  1. Sugarenia Says:

    Αυτές οι έρμες πόρτες έχουν γίνει σενάριο του JJ Abrams, αλήθεια.

    Είναι απλό: αν θες να κάνεις τον άλλο να σπρώξει, *μην* βάλεις λαβή στην πόρτα. Λαβή = τράβηγμα για τους περισσότερους.

    • adamo Says:

      Η λαβή υπάρχει για να μπορείς να ελέγχεις την πόρτα καλύτερα από ότι να έχεις την παλάμη σου επάνω της. Άλλωστε εάν την τραβήξεις, δε θα ανοίξει και αυτόματα θα σπρώξεις, θα λειτουργήσει ο μηχανισμός και θα ανοίξει.

      Στις συγκεκριμένες πόρτες όμως, η δεξιά είναι κλειδωμένη και δεν ανοίγει. Ανοίγει μόνο η αριστερή, εξού και η ανάγκη για το “help file”.

      • Sugarenia Says:

        To ότι δεν θα ανοίξει αν δε την σπρώξεις δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι και σωστά σχεδιασμένη.

        Γιατί να μην σχεδιάσεις με βάση το poka yoke από την αρχή και να μην αφήσεις περιθώριο για λάθη;

        • adamo Says:

          Μα η λαβή είναι σχεδιασμένη “mistake-proof”. Αυτό δε σημαίνει πως η συγκεκριμένη πόρτα είναι κιόλας. Ειδικά αυτή που η μισή είναι σταθερά κλειδωμένη.Όταν έχεις πόρτες με λαβές ασφαλείας και κλειδώνεις τη μισή, δε σε σώζει ούτε το poka yoke, ούτε το kaizen του κόσμου όλου.

          Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα implementation error, αλλά χρειάζομαι τη γνώμη ενός αρχιτέκτονα (και ενός “πορτά”) για να επιβεβαιώσω αυτά που σκέφτομαι ως λάθη.

  2. thanos Says:

    Η λαβή υπάρχει για άλλο λόγο: για να μπορείς να την ανοίξεις με το σώμα σε περίπτωση ανάγκης (όταν τρέχεις να ξεφύγεις από τη φωτιά).

    Όλες οι εξωτερικές πόρτες των κτηρίων στην Αμερική είναι με παρόμοιες λαβές—λίγο διαφορετικές: τις πιέζεις προς τα μέσα, όχι προς τα κάτω/μέσα.

    • adamo Says:

      Όχι μόνο για σπρώξιμο με το σώμα, αλλά και όταν σπρώχνεις βαριά αντικείμενα (π.χ. κρεβάτια σε νοσοκομεία). Αλλά μια και αναφέρεις τη φωτιά, ξαναεπισημαίνω πως η δεξιά πόρτα είναι κλειδωμένη εξού και η ανάγκη για το χαρτί.

  3. Konstantinos Says:

    Η μαγεία του μιμητισμού.

    Πώς να ξέρει η γιαγιά τι να κάνει, αν δεν δει κάποιον άλλον να το κάνει;

    Τα Windows τα παίζουν όλοι στα δάχτυλα, γιατί υπάρχουν πάντού.

    Το iPhone φαντάζει δύσκολο στην πρώτη επαφή, μόλις σε δει κάποιος όμως να το χειρίζεσαι με τα δάχτυλα, είναι σαν να το διδάχτηκε στο σχολείο.

    Μιας και έχω ως πάθος την ανάλυση, το μεγαλύτερο σφάλμα ενός σχεδιαστή είναι να “υποθέτει”. Πρώτα μελετάς τις συνήθειες της μάζας και μετά σχεδιάζεις. Αν θέλεις να είσαι πρωτοπόρος στη σχεδίαση και δεν τα καταφέρεις να εμπνεύσεις τη δύναμη της συνήθειας, φρόντισε τουλάχιστον να μαγνητίζεις τον χρήστη στις σωστές λειτουργίες.

    Στην έσχατη των περιπτώσεων, ακόμη και με έναν κόκκινο μαρκαδόρο :)


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: