ΤΣΜΕΔΕ #3

Με δεδομένο πως η διοίκηση του ΤΣΜΕΔΕ αποτελείται κατά τα 3/5 από Μηχανικούς, δηλαδή από ανθρώπους που ξέρουν από συστήματα αναμονής, είναι απορίας άξιο πως κανείς δεν έχει ασχολήθεί με το workflow των ουρών στο Ταμείο. Και μη σκεφτεί κανείς κακή ή ελλειπή μηχανογράφηση. Η διαχείριση ουρών και το indexing εγγράφων είναι προβλήματα για τα οποία υπάρχουν λύσεις αίωνες τώρα.

(#2) (#4)

Advertisements

5 thoughts on “ΤΣΜΕΔΕ #3

  1. Χεχεχε, εδώ στα Χανιά με τμήμα μηχανικών Η/Υ εδώ και 17 χρόνια, όταν πηγαίνουμε στο τοπικό ΤΣΜΕΔΕ για εισφορές, ανοίγουμε την ντουλάπα και βρίσκουμε την καρτέλλα μας με το που μπαίνουμε μέσα χεχεχε. Όλες οι αιτήσεις δε γίνονται χειρόγραφα και στέλνονται μέσω fax στα κεντρικά :-)

  2. Το σίγουρο είναι ότι δεν φταίει η έλλειψη χρημάτων.

  3. Τα ίδια και στην Κοζάνη: τρεις υπάλληλοι, καρτέλες και ντουλάπες! Τώρα (2007 φτάσαμε) βάλανε “σύστημα” ώστε όταν πληρώνεις στην Αττικής να ενημέρωνεται αυτόματα. Πάνε οι εποχές που πηγαίναμε με την απόδειξη ξανά στο ΤΣΜΕΔΕ για να μας καταχωτήσουν στις καρτέλες! Ό,τι να ‘ναι!

  4. Καί άν κάποιος μού εξηγήσει τόν Ν. 3518/2006, θά τόν φιλήσω……

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s