Home

shopping therapy

2007/10/19

Μερικές μέρες στη δουλειά είναι δύσκολες. Κάπως πρέπει να ξεδίνει κανείς. Π.χ. οι γυναίκες πάνε στην Ερμού. Εγώ από την άλλη μπαίνω σε βιβλιοπωλεία. Και το έχω “τάμα” όταν μπαίνω να μη βγω χωρίς βιβλίο. Με την Εστία απέναντι και την Πολιτεία στα 100 μέτρα οι επιλογές είναι πολλές. Λίγο καιρό πριν υπήρξε μια τέτοια δύσκολη μέρα. Για αλλαγή είπα να πάω στο άλλο κοντινό βιβλιοπωλείο.

– Βιβλία για Μαθηματικά έχετε;
– Βεβαίως! Στο υπόγειο.

Κατεβαίνω τις σκάλες και πέφτω φάτσα με το Introduction to Mathematical Logic. Καλή αρχή!

Έφυγα από εκεί με τα Combinatorial Optimization: Algorithms and Complexity, Flatland και Elementary Theory of Numbers ανά χείρας. Πέτυχα και δυο βιβλία για την Catastrophe theory. Δεν τα αγόρασα όμως γιατί θα ήταν πια υπερβολή*.

Ηρεμία mode ON. Μπορούσα να γυρίσω σπίτι χωρίς να κουβαλάω τα νεύρα της δουλειάς.


[*] – Μπορούμε να καταργήσουμε τον ύπνο χωρίς να χάσουμε τις ευεργετικές του ιδιότητες;

11 Responses to “shopping therapy”

  1. mafioza Says:

    …Δεν θα ήταν υπερβολή, θα ήταν καταστροφή!
    Αχ ωραία η βιβλιοφαγία αλλά που χρόνοςςςς…

  2. Vaggelis Says:

    Με το καλό να τα διαβάσεις. Σου αφήνει χρόνο για διάβασμα το μωρό; Παλέυω κάτι βιβλία για το διδακτορικό εδώ και 4 μήνες και δεν τα έχω ακόμα τελειώσει… :-(

  3. apostolos Says:

    Γιώργο, κι εγώ την ίδια απορία με τον Βαγγέλη έχω. Με το μωρό δεν προλαβαίνουμε να διαβάσουμε ούτε εφημερίδα…(βέβαια δεν έχουμε βοήθεια από γιαγιάδες, παππούδες και τα συναφή, είναι εκτός Αθηνών).

  4. Titanas Says:

    Ακόμα και στην επιστημονική φαντασία η έλλειψη ύπνου είναι δυνατή αλλά το side effect τραγικό: βλακεία. Βλέπε Resident Evil.

    Γίνονται τόσα πολλά στον ύπνο που θα χρειαστούν πολύ καιρό για να τον βγάλουν από την μέση.

  5. adamo Says:

    @Vaggelis, apostolos:
    Όχι, το μωρό ως resource hog δεν αφήνει καθόλου χρόνο διαθέσιμο. Υπάρχουν όμως εκείνες οι κορυφαίες στιγμές που είμαι ο μόνος ξύπνιος μέσα στο σπίτι. (Οι παππούδες και οι γιαγιάδες είναι πολύτιμη βοήθεια BTW, αλλά όχι για να κερδίσεις χρόνο σε μελέτη).

    Αρκετό χρόνο να διαβάζω έχω όσο κινούμαι με λεωφορείο και μετρό (minimum 42 λεπτά, maximum 75). Και κανείς μα κανείς δεν σκέφτεται να με ενοχλήσει όταν βλέπει τι διαβάζω (κάτι που δε γινόταν όταν διάβαζα π.χ. Πρωταθλητή).

    Χρόνο επίσης κέρδισα μειώνοντας την τηλεόραση και αντικαθιστώντας της από το ραδιόφωνο.

    Η ουσιαστική διαφορά όμως είναι πως εσείς είστε self employed, ενώ εγώ δεν είμαι.

  6. foteinoula Says:

    Καθόλου υπερβολή! Άκου υπερβολή! :-) Για το πρώτο βιβλίο δεν έχω να πω και πολλά… αλλά τα άλλα φαίνονται τέλεια! Όταν τα τελειώσεις να γράψεις και πως σου φάνηκαν!


  7. Το “Flatland” είναι υπέροχο. Θα έλεγα ιδανικό για να “ξεκολλήσει”* το μυαλό, σε “άχρωμες” στιγμές.

    * αν έχεις ξεμπερδέψει με τον Lewis Carroll (υπάρχουν και annotated editions)

  8. Aristotelis Says:

    Αυτό με το τάμα σε καταλαβαίνω. Όποτε μπαίνω σε βιβλιοπωλείο θέλω να φύγω με βιβλία. Αποτέλεσμα όποτε μπαίνω Παπασωτηρίου (μετά από βόλτα στην Στουρνάρη) αρχίζω και διαλέγω books. Συνήθως τρώω φλασιά και σταματάω όταν η αξία φτάσει κοντά στα 600Ε. Ε τότε κάπου τα αφήνω γιατί money there is not.. και παίρνω έναν Αρκά για παρηγοριά. Αλλά ποτέ δεν έχω βγεί χωρίς έστω και 1 βιβλίο ή comic από εκεί πέρα! (και μια μέρα .. money there will be .. και τότε θα σας πιάσω όλα μικρά μου στρουμφάκια .. εεε βιβλιαράκια εννοώ)

  9. To MATI Says:

    Το έκανα κι εγώ παλιά, αλλά κάποτε διαπίστωσα/αποδέχτηκα πως με την παρόρμηση χάνω χρήματα – δηλαδή, περισσότερα βιβλία.

    Πλέον τα αντικείμενα του πόθου έχουν περαστεί σε ένα απλό αρχείο κειμένου (για να είναι προσβάσιμο πάντα και από παντού), με όλα τα στοιχεία κάθε βιβλίου (ελληνικά από το biblionet.gr) και τις τιμές από το bookprice24 (com/co.uk). Φυσικά, απορρίπτονται όσοι δεν κόβουν πάντα το 10% στην ονομαστική τιμή (μην ακούσω για μέγεθος βιβλιοπωλείου, ψωνίζω και από “μικρούς” που το έκαναν πάντα).

    Χάνω σε αυθορμητισμό (αν και μου επιτρέπω – με μέτρο – ορισμένες τέτοιες κινήσεις), αλλά με το “χαλινάρι” κερδίζω στο… stack ;) και την ποιότητα των τίτλων.

    (όποιος έχει αγοράσει δεκάδες μπούρδες ως …..μένος φοιτητής θετικής κατεύθυνσης, πριν αρχίσει η χρυσή εποχή του διαδικτύου, να σηκώσει το χέρι του)

  10. adamo Says:

    @Το ΜΑΤΙ:
    Προσωπικά στηρίζω τα “Επίκαιρα” στην Αγίου Ιωάννου στην Αγία Παρασκευή. 50% των μη τεχνικών βιβλίων που έχω, τα έχω αγοράσει από εκεί (και με έκπτωση φυσικά).

    “όποιος έχει αγοράσει δεκάδες μπούρδες”

    Αισθάνομαι πως με προστάτευσε το γεγονός πως μπήκα πολύ νωρίς στο Εργαστήριο και έτσι είχα οδηγούς που με πήραν από το χέρι για το ποια βιβλία να διαβάσω. Από την άλλη έχω αγοράσει το Business Process Reengineering, άρα την πατάτα μου την έχω κάνει κι εγώ.

  11. To MATI Says:

    Είμαι τρόφιμος-παλιοσειρά των – ενίοτε αραχνιασμένων – υπογείων ;)

    Οσο για τα μπουρδοβιβλία, με αυστηρή κριτική, μου βγήκαν καμιά τριανταριά για όλη εκείνη την περίοδο (σε διάφορα επιστημονικά πεδία, όχι απαραίτητα σε άμεση σχέση με τα αντικείμενα σπουδών). Φυσικά, ήταν περίοδος ακραίας βιβλιοφαγίας και speed-reading (τριψήφιο νούμερο/έτος). Τώρα πιέζομαι να κρατάω το stack στην εικοσάδα (δυστυχώς, στη λίστα παραμένουν κάποιες εκατοντάδες, γι’ αυτό αρχίζουν να μου αρέσουν οι νέες θεωρίες).


Leave a Reply

