Home

We Want Apple Greece

2006/10/04

Από το WeWantAppleGreece.com:

Το ποσοστό των προϊόντων της Αpple που πωλούνται στην ελληνική αγορά αυξάνεται συνεχώς. Παρόλα αυτά, έχει σχηματιστεί η άποψη πως οι διάφορες εταιρείες διανομής των προϊόντων αυτών αδυνατούν να κρατήσουν τις υπηρεσίες που παρέχουν στους πελάτες τους σε έναν έστω αποδεκτό βαθμό ποιότητας, συγκριτικά με τις υπόλοιπες αντιπροσωπείες της Apple ανά τον κόσμο, καθώς δεν είναι επίσημοι αντιπρόσωποι αλλά απλά διανομείς.

Επιτέλους κάποιοι περιγράφουν την πραγματική αιτία που οι υπολογιστές της Apple δεν πουλάνε στην Ελλάδα. Ακόμα και το iPod μου το αγόρασα από το Pixmania για να μη μπλέξω σε αυτές τις καταστάσεις.

Update: Υπογράψτε το online petition.

(ref)

Advertisements

3 Responses to “We Want Apple Greece”

  1. Unique Fish Says:

    Εγώ απο Παπασωτηρίου το αγόρασα το iPod. Είναι πολύ χάλια η κατάσταση με την Rainbow (αν δεν κάνω λάθος αυτοί είναι οι αποκλειστικοί διανομείς στην Ελλάδα). Τα ίδια γίνονταν στην pre-iPod εποχή των 90s.. Τα θυμάμαι που τα έλεγαν οι MacHeads του Ε.Μ.Π.

    Ελπίζω να ακούσει η Apple.. αν και πολύ πιθανότερο ν’ ακούσει πρώτα τους Πολωνούς

  2. mpizelw Says:

    Η Rainbow που στα 90’s αναγκαζόμασταν να υποστούμε σε περίπτωση κρασαρίσματος των καταπληκτικών μας macάκιων, ΕΥΤΥΧΩΣ ανήκει στο παρελθόν!
    Φτου μακρυά μας ο παλιοεφιάλτης!…
    Αν και δεν “χαλάνε” με το παραμικρό, ήταν χαρακτηριστικές οι φάτσες των συναδέλφων που έιχαν το μηχάνημά τους για service στην παραπάνω Ακατανόμαστη.
    :)

    Ως επαγγελματίας, δουλεύοντας χρόνια με τα μηλοκομπιουτεράκια, κατάφερα να βρω μια εκπληκτική ομάδα τεχνικών, που κάνουν δικές τους εισαγωγές αλλά ταυτόχρονα παρέχουν υπηρεσίες service (με το αζημιώτο βέβαια, αλλά αν έχεις deadline και το macάκιον “τα παίξει”, έρχονται στο χώρο σου και δίνουν λύση άμεσα, άρα γλυτώνεις και το εγκεφαλικό).
    Νά’ναι καλά τα παιδιά!

  3. Dimitris Andrakakis Says:

    Η Rainbow είναι απαράδεκτη σε κάθε επίπεδο. Η εσωτερική της οργάνωση είναι για τα πανηγύρια –είναι χαρακτηριστικό ότι ΟΛΑ τα email τα κατεβάζει με POP3 και τα μοιράζει MANUALLY (copy-paste σε shared folders !) η γραμματεία αφού τα δει (όλα !) ο CEO (mail server; τι ‘ν’ αυτό ;;;)

    Η καθυστέρησή τους στη ανταπόκριση προς τους πελάτες είναι παροιμιώδης, ενώ κανένας δεν μπορεί να καταλάβει γιατί για να αγοράσεις ένα *οποιοδήποτε* προϊόν τους (_ανεξαρτήτως_ τρόπου πληρωμής) πρέπει να τους στείλεις *φωτοτυπία ταυτότητας* με fax. Λες και το iPod είναι όπλο.

    Μακάρι να το κλείσουν να ησυχάσουμε. Η Apple θα είναι πάει *πολύ* καλύτερα αν αντί του Βάμιαλη (ο ως άνω CEO) την αντιπροσωπία την είχε πάρει κάποιος σοβαρός επιχειρηματίας.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: